Jak nakupovat

1. REGISTRACE

K nákupu není potřeba registrace. Pokud se ale zaregistrujete, získáte úplný přehled o vašich objednávkách a nebudete muset pokaždé psát své údaje a adresu.
V košíku se automaticky přidává doprava Českou poštou. V dalším kroku můžete změnit dopravce na Zásilkovnu.

2. PLATBA

Možnosti platby:

  • bankovní převod na náš účet (Fio banka)  
  • dobírka hotově při převzetí zboží

 

3. DOPRAVA

Objednávky vyřizujeme jak nejrychleji je to možné, standardně během 1-3 pracovních dní (od přijetí objednávky při platbě na dobírku nebo od přijetí platby). O odeslání objednávky budete informováni emailem se sledovacím číslem zásilky.

Vice o ceně dopravy najdete zde.

4. VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Rádi by jste vrátili nebo vyměnili zboží? Stačí nás kontaktovat na OKKO.fashion@seznam.cz během 7 dní od obdržení zásilky a dohodneme se na dalším postupu.

5. REKLAMACE

Na všechno zboží nakoupené v eshopu OKKOFASHION se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. V případě uplatnění reklamace postupujte prosím tímto způsobem: Reklamované zboží zabalte do balíku nebo obálky, přiložte originál faktury a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svou aktuální emailovou adresu. Zásilku označte jako "REKLAMACE" a zašlete jako Doporučenou zásilku nebo Doporučený balík (poštovné je na náklady kupujícího) na adresu:

Oksana Gottwaldová, Severní 1249/7, 78401 Litovel

Po obdržení reklamace vás budeme informovat emailem o posouzení reklamace a s návrhem jejího řešení. V případě oprávněné reklamace hradíme zákazníkovi i poštovné.

Obchodní podmínky si můžete přečíst tady